Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Szansa dla agencji reklamowych - dwuletnia kampania wizerunkowa za ponad 2 mln złotych

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-09-12 10:42:44
dania, konkurs, kampania wizerunkowa, śledź, ryby, duńscy producenci produktów pelagicznych, danmarks pelagiske producentorganisation, vild med sild, zagraniczne biuro handlowe w kopenhadze, zbh kopenhaga

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na rozpisany przez stronę duńską konkurs na dwuletnią kampanię wizerunkową. Budżet kampanii to 3,5 mln DKK, czyli ponad 2 mln złotych.

Śledź

Kampania powstanie na zlecenie Duńskich Producentów Produktów Pelagicznych (Danmarks Pelagiske Producentorganisation) i ma na celu zmianę spojrzenia konsumentów w Polsce i Niemczech na śledzia poławianego na Morzu Północnym.

 

Podobnie jak dobrą renomą - jako produkt prozdrowotny - cieszy się imbir, Duńczycy pragną wypromować - jako żywność o wielu wartościach odżywczych - śledzia. Jego spożycie w Polsce, Danii, Szwecji, Niemczech i Holandii drastycznie zmalało, a tradycyjnie były to przecież państwa, w których spożywało się tej ryby dużo (z racji bliskości morza i własnych połowów).

 

Tytuł kampanii to rymowana gra słów. "VILD MED SILD" oznacza w języku duńskim "Przepadam za śledziem/Szaleję za śledziem", a tłumacząc dosłownie "Dzika/Dziki za śledziem". Pozostaje tu zatem pole do popisu i dowolność interpretacji. Założenia kampanii znajdą Państwo w załączonym pliku PDF.

 

Wierzymy, że przy okazji realizacji wspomnianej kampanii wizerunkowej, będą Państwo mieli okazję nawiązać wiele ciekawych kontaktów biznesowych w Danii.

 

Zainteresowane firmy prosimy o kontakt z biurem handlowym w Kopenhadze:




Pliki do pobrania

Vild med Sild - offer for an advertising agency
pdf | 415.7 KB
Pobierz